.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رهبر انقلاب از عدم احراز صلاحیت ها ناراضی هستند و به شورای نگهبان گلایه کرده اند؟ /پاسخ طحان نظیف را بخوانید
هادی طحان نطیف، سخنگوی شورای نگهبان درباره نقل قول های ذکر شده درباره جلسه اعضای شورای نگهبان با رهبر انقلاب توضیحاتی را روی آنتن تلویزیون مطرح کرد.
رهبر انقلاب از عدم احراز صلاحیت ها ناراضی هستند و به شورای نگهبان گلایه کرده اند؟ /پاسخ طحان نظیف را بخوانید

شمال نیوز:  سخنگوی شورای نگهبان درباره نقل قول های ذکر شده درباره جلسه اعضای شورای نگهبان با رهبر انقلاب توضیحاتی را روی آنتن تلویزیون مطرح کرد.

 

به گزارش شمال نیوز، هادی طحان نظیف درباره خبرهایی که پیرامون دیدار اعضای شورای نگهبان و رهبر معظم انقلاب مطرح می‌شود، گفت: ما در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتیم در ابتدا ایشان در خصوص جایگاه و وظایف مختلفی که شورا دارد، صحبت و از زحمات دو بازوی شورای نگهبان (تهران و قم) تقدیر و تشکر کردند. واقعیت این است شورای نگهبان وظایف مختلفی دارد که یکی از آنها نظارت بر انتخابات است. در همین ایام هم که شورای نگهبان درگیر مساله انتخابات است، این شورا به صورت ۳ نوبته درگیر بررسی برنامه هفتم است.

 

طحان نظیف ادامه داد: رهبر انقلاب نسبت به جایگاه شورا و بحث‌های مربوط به انتخابات مواردی را مطرح کردند و در خصوص انتخابات هم فرمودند که همه دستگاه‌ها برای مشارکت پرشور تلاش کنند.

 

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه عدم احراز صلاحیت مردم به مردم واگذار شده است یا خیر، افزود: «عدم احراز صلاحیت» ۹ بار در قانون انتخابات آمده است و موضوع جدیدی نیست.

 

این مقام مسئول گفت: نقل قول‌هایی که در رسانه‌ها درباره دیدار اعضای شورا با رهبر معظم انقلاب نسبت به صلاحیت برخی اشخاص و همچنین در خصوص مقوله عدم احراز مطرح شده نشده است.

 

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: در واقع برخی از سیاسیون نکاتی را درباره عدم احراز صلاحیت در فضای مجازی مطرح کردند که هیچ کدام از این موضوعات در جلسه با رهبری مطرح نشد و روایت‌های که از جلسه گفته می‌شود برای ما نیز که در جلسه بودیم تازگی داشت.

 

طحان نطیف درباره سوال مجری در خصوص اینکه آیا در جلسه با رهبری اسامی برخی از نمایندگانی که پیشتر در مجلس بودند و این بار در هیئت‌هایی اجرایی رد صلاحیت شدند، مطرح شده است، گفت: مسائل گفته شده در برخی رسانه‌ها در جلسه‌ای که اعضای شورای نگهبان خدمت رهبرمعظم انقلاب بوده‌اند، به شکلی که نقل شده در جلسه طرح نشده است.

 

وی افزود: اساسا برخی از اشخاصی که این روزها اسمشان مطرح می‌شود، در تمام ادواری که در انتخابات مجلس شرکت کرده‌اند، توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند و بعضا الان هم نماینده مجلس هستند. نظر اخیری هم که نسبت به این افراد داده شده، نظر شورای نگهبان نبوده بلکه نظر هیئت‌های اجرایی بوده است که در همان زمان هم ما خطاب به همه کسانی که صلاحیت‌شان تایید نشده بود، اعلام کردیم که فرصت اعتراض نسبت به نظر هیئت‌های اجرایی دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.